یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

راهنماي اتاق-توسط-اتاق براي تميز كردن خانه خود

بالاي سر تميز كردن خانه مي تواند كاملاً طاقت فرسا باشد ، به خصوص اگر به كل خانه به عنوان يك نهاد واحد نزديك شويد.

 

اگر قبل از ورود ميهمانان تابستاني احساس شلوغي در نظافت خانه خود داريد ، فكر كنيد كه كارهاي نظافت منزل خود را اتاق به اتاق خراب كنيد. اين به شما كمك مي كند تا وظيفه قابل كنترل تر به نظر برسد و به شما اين امكان را مي دهد كه هنگام تميز كردن محل سكونت خود ، قاليشويي اكباتان از دقت كامل بهتر اطمينان حاصل كنيد.

 

البته بعضي از قسمت هاي نظافت منزل شما وجود دارد كه ممكن است توسط يك حرفه اي بهتر اداره شود. به عنوان مثال ، تميز كردن فرش به مهارت و ماشين آلات تخصصي نياز دارد. براي اطمينان از اينكه همه گرد و غبار ، لكه ها و مايعات خشك شده را از فرش خود خارج مي كنيد ، بايد با يك ارائه دهنده خدمات حرفه اي تميز كردن فرش همكاري كنيد.

 

به دنبال اين راهنماي نظافت منزل در نيوپورت ، OR مي تواند به شما كمك كند اطمينان حاصل كنيد كه خانه خود را به طور كامل و كارآمد تميز مي كنيد. بهترين قاليشويي تهران در اينجا تجزيه اتاق به اتاق بهترين روش براي رسيدن به وظايف نظافت منزل وجود دارد:

 

اتاق هاي خواب: هنگام تميز كردن اتاق خواب ، بايد كف را شروع كنيد و راه خود را بالا ببريد. قاب تخت را از اتاق خارج كنيد تا بتوانيد كفپوش را ارزيابي كنيد. اگر در اتاق خواب خود فرش داريد ، سعي كنيد از آب گازدار براي از بين بردن لكه ها استفاده كنيد. اين حداقل مي تواند آنها را قبل از ورود يك متخصص شستشوي فرش نرم كند. تخته هاي زيرين و ديوارها و قفسه هاي گرد و غبار را پاك كنيد.

سرويس بهداشتي: كاشي و دوغاب كف دستشويي خود را تميز كنيد و سپس به سمت ديوارهاي دوش و در برويد. توالت را بشوييد و با يك ماده ضد عفوني كننده قاليشويي غرب غرق شويد و حمام را براي رشد بالقوه كپك بررسي كنيد. آينه را با استفاده از شيشه پاك كن و ناخن پاك كنيد.

آشپزخانه: هنگام كار در آشپزخانه خود ، با تميز كردن كاشي و دوغاب شروع كنيد و به هر گونه مواد غذايي يا لكه جمع شده در تخته هاي قرنيز يا زير قفسه ها توجه كنيد. پيشخوان ها و كمدها را پاك كرده و از يك اسپري ضد عفوني كننده در اطراف مناطق پخت و پز استفاده كنيد.

اتاق هاي نشيمن: از يك راه حل آرام براي تميز كردن كف چوب در مناطق زندگي استفاده كنيد ، يا در هنگام برخورد با موكت منتظر كمك حرفه اي باشيد. قاليشويي تهرانپارس قفسه بندي گرد و غبار را انجام دهيد و با اسپري ضد عفوني كننده طاقچه ها را پاك كنيد.

راهروها ، راهروهاي ورودي و گلخانه ها: در راهروها ، راهروهاي ورودي و گلخانه ها ، در و ديوار مي تواند خاك و گل جمع شود. با استفاده از پارچه اي كمي مرطوب و بدون پرز ، اين قسمت ها را پاك كرده و زمين را با محلول ملايم شامل صابون ، آبليمو يا سركه پاك كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.