دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

تميز كردن و ضد عفوني كردن عميق دفتر در طول 19COVID-

ويروس كرونا ويروس باعث تعطيل شدن مشاغل در سراسر جهان شده است و كارگران را بيكار مي كند يا از راه دور كار مي كنند. اما بستن امكانات براي جلوگيري از گسترش ويروس كافي نيست. ساختمانهاي بسته بايد خالي از آب تميز شوند و همچنين پس از ورود مجدد كسي براي كار به ساختمان يا گرفتن چيزي از ميز كار ، با استفاده نرخ قاليشويي از محصولات تميز كننده موثر پاك شوند.

 

به دليل COVID-19 ، ضد عفوني اداري و تميزكاري عميق در نيوپورت ، OR امروزه بيش از هر زمان ديگري مهم است. در زير برخي از نكات ، ملاحظات و توصيه ها براي كمك به شما در انجام اين كار وجود دارد.

 

چگونه يك مركز بهداشتي را به درستي تميز كنيم

 

در حالت ايده آل ، شما بايد يك شركت نظافت حرفه اي استخدام كنيد تا دفتر يا ساختمان خود را در حين تعطيل ضد عفوني و تميز كند. خدمه ماهر نظافتچي همه قاليشويي تهران چيز از مواد ضد عفوني كننده موثر ، ابزارهاي مناسب براي كار و تجهيزات مناسب براي در امان ماندن از ويروس را با خود به همراه خواهند آورد. در صورت تميز كردن عميق تأسيسات در طول هفته ، در اينجا بايد بدانيد كه:

 

از محصولات تاييد شده استفاده كنيد: اطمينان حاصل كنيد كه از ضد عفوني كننده هايي كه براي مبارزه با COVID-19 تأييد شده اند استفاده كنيد. با سازنده تماس بگيريد و شماره ثبت EPA توليد كننده را به صورت آنلاين جستجو كنيد. محصولات تأييد شده براي استفاده در برابر SARS-CoV-2 ، ويروس كرونا كه عامل COVID-19 است ، در ليست ضد عفوني كننده هاي EPA قرار دارند.

از دنده مناسب استفاده كنيد: تجهيزات محافظتي شخصي (PPE) را به كارمندان خود بسپاريد و مطمئن شويد كه آنها براي ضد عفوني سطوح در برابر COVID-19 به طور صحيح آموزش ديده اند.

ضد عفوني كردن تمام سطوح: ضد عفوني كردن تمام نقاط لمسي ، همراه با سطوح اغلب لمس شده ، مهم است. براي ساده سازي فرآيند ، از تجهيزات مانند سمپاش هاي الكترواستاتيك ، مه پاش ها و مه پاش ها استفاده كنيد كه مي توانند به سطوح صعب العبور برسند.

بگذاريد پاك كننده ها بنشينند: براي مدت زمان مشخص شده روي برچسب ماده ضد عفوني كننده ، سطح آنها را كاملاً مرطوب بگذاريد. براي اطمينان از ضدعفوني موثر حتماً سطح را از قبل تميز كنيد.

كفپوش تميز: خواه تاسيسات شما كف سخت داشته باشد و هم فرش ، تمام كف ها بايد كاملا تميز شوند. فرش ها بايد جارو برقي و تميز شوند ، به معناي تميز كردن شامپو يا بخار. براي اين كار بهتر است يك شركت حرفه اي شستشوي فرش استخدام كنيد.

آلودگي متقاطع را به حداقل برسانيد

 

هنگام ضد عفوني كردن سطوح ، برخي از ملاحظات اضافي وجود دارد. شروع به تميز كردن از تميزترين مناطق به آلوده ترين مناطق كنيد. سطوح را از مناطق كم تا زياد ضد عفوني كنيد تا اطمينان حاصل شود كه آلودگي هاي آلوده تا حد ممكن پاك مي شوند. در آخر ، اطمينان حاصل كنيد كه پس از اتمام كارهاي ديگر مانند گرد و غبار ، جاروبرقي و تخليه سطل هاي زباله ، سطح ضدعفوني شده را با ضد عفوني كردن مجدد آلوده نمي كنيد.

 

توصيه هاي CDC را دنبال كنيد

 

مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) توصيه هايي براي هرگونه مراكز مربوط به مورد تاييد شده COVID-19 دارد. ابتدا ، اگر كارمندان در محل كار خود را ادامه مي دهند ، به خانه بفرستيد. مناطقي را كه فرد مبتلا به COVID-19 در آن تشخيص داده شده است ، ببنديد. قبل از تميز كردن و ضد عفوني كردن 24 ساعت صبر كنيد تا احتمال آلودگي شستشوي فرش به ويروس به حداقل برسد. همچنين ، پنجره ها و درهاي خارجي را باز كنيد تا گردش هوا در داخل تاسيسات شما افزايش يابد.

 

اگر دفتر كار شما به دليل COVID-19 تعطيل است ، تيم Paradise Carpet Cleaners Inc. شما را تشويق مي كند كه زماني را براي تميز كردن عميق در نيوپورت ، OR برنامه ريزي كنيد. امروز براي دريافت برنامه خود با ما تماس بگيريد!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.